صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
مقدمه ای بر نظریه مدول ها

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

توضیحاتی درباره کتاب : از آنجا که ادامه تحصیل در گرایش های وابسته به جبر از جمله جبر جا به جایی، جبر نا جا به جایی، جبر همولوژی، توپولوژی جبری، هندسه جبری، نظریه گروه ها، نظریه رسته ها و... نیاز به آشنایی کامل با ساختارهای جبری (گروه، حلقه و مدول) دارد و با توجه به اینکه دانشجویان رشته ریاضی با مفاهیم گروه و حلقه در دروس جبری دوره کارشناسی آشنا می شوند، لذا جهت ادامه تحصیل در گرایش های فوق، آشنا شدن با مفهوم مدول ضروری به نظر می رسد.

با توجه به این موضوع درسی با عنوان جبر پیشرفته برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد رشته ریاضی ارائه می شود که یکی از اهداف آن آماده سازی دانشجویان جهت ادامه تحصیل در گرایش های وابسته به جبر می باشد و از آنجا که در این کتاب به مطالعه مدول ها پرداخته شده است لذا این کتاب می تواند منبعی مناسب برای درس مذکور باشد.

بالاخص که در تدوین این کتاب از دست نوشته های مقدماتی که به عنوان جزوه درسی جبر پیشرفته در دانشگاه تهران و چند دانشگاه دیگر برای چندین سال متمادی بوده استفاده شده است.

این کتاب شامل ۱۵ فصل است و برای تدریس در یک نیمسال تحصیلی به طول ۱۵ هفته تهیه شده است. سعی بر آن بوده است تا مطالب به طور کامل توضیح داده شود و خواننده به راحتی می تواند مطالب کتاب را دنبال کند و با حل تمرینات متنوعی که در کتاب گنجانده شده است می تواند تسلط خود را به موضوع افزایش دهد. همچنین مسائلی با عنوان پروژه مطرح شده اند که نیاز به کار فکری بیشتری دارند و اغلب از مسائل تحقیقاتی ناشی شده اند و برای ارائه سمینار در کلاس مناسب می باشد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط